Min röst

Jag är så irriterad över att mina stämband är så klena.
Jag har troligtvis dragit på mig något virus den här gången för så här länge brukar jag aldrig vara hes.
 
Jag har fått den turen att bli född i en  familj där alla har ett eller annat problem med mage och magsyra...mmmmm..
Mitt problem är att det läcker magsyra ut ur min magmun som i sin tur fräter på mina stämband. Härlig diagnos.
Så fort jag då får någon liten förkylning eller bakterie som landar i närområdet så försvinner min härliga stämma;)
 
Jag kan inte ens jobba i butiken idag uten vi får köra lager på Scorett idag. Det kommer antagligen att bli en jävla massa spring, men då kommer man igång på morgonen :)
 
Jag älskar faktiskt det faktum att jag jobbar i en butik som det är ett så fruktansvärt högt kundtryck i. Och alla tjejerna på jobbet är heeelt underbara:)
Jag har faktiskt saknat dom lite, känns som att det var jätte längesedan jag träffade Scorett brudarna på Drottninggatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0