Jag saknar alla där hemma..

Idag har jag baara suttit och pluggat religion verkligen. Det är ta mig fan det enda jag gjort. Det plus att jag fått fixa min mobil idag. Tack vara goda vänner så löser det sig alltid:) Man kan alltså ringa mig igen:)
 
Hur som helst, gick igenom lite bilder när vi hade BBQ i somras innan jag flyttade från lilla Halmstad.
Och det var verkligen hur mysigt som helst. Speciellt när hundarna sprang runt i den väldoftande trädgården:)
Jag älskar alla där hemma och ni vet vad min familj betyder för mig! Ni är verkligen allt:)
Och jag är så lyckligt lottad över att ha så många fina personer som bryr sig om mig! Tack för det!
 
Nu var inta alla deltagande vid denna grillningen, men ni är fan så underbara ändå!
Tillsammans är vi en enda stor tjatig, jobbigt högljudd och lycklig familj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0