För ett år sedan..

Då var det begravning för min fina mormor - Lisa Holmqvist. Det har alltså redan gått en år....
Samtidigt var det 50 års fest för Lille Janne.
Livet såg så annorlunda ut, tänk så mycket som har hänt sedan dess. Och hur jag då trodde att livet inte kunde ha fler hemska överraskningar...
Men på vägen förlorade jag min farfar, min hund Poppe, min farmors hund Ville, och min kära pojkvän.
Och bara för någon vecka sedan åkte min farmor in på sjukhus, hon mår tack och lov bättre nu! Och min pappa skrämmde mig med att han blivit uppsagd, men fick ett nytt jobb, ett bättre jobb bara 3 dagar senare.
 
Jag undrar hur det ser ut om ett år. NU kan det inte komma fler obehagliga överraskningar, jag har fyllt kvoten 2012. Nu kommer allt bara att gå bra och bli bättre!
 
Även om jag saknar jätte mycket från den gogna tiden är mitt enda mål att blicka framåt. För min familjs skull, för mina vänner skull och för min egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0