En PT gled förbi

Jag och Malin körde stenhårt på gymmet, trodde vi, tills en PT gled förbi. Han frågade om vi ville ha lite tips till hur man tränar sidan av magen och ifall vi gillade crossfit och bålövningar. Jag och Malin tänkte ju klart samma sak - suga in all info vi kan få!
Grymt nog så var denne man brasilianare och ville att vi verkligen skulle bränna till fläsket på rumpan för att ha en fin julskinka till julbordet. Jajemen sa jag - ge mig allt du har!
 
 
Så vi fick, helt gratis,  en PT i 20 minuter som gick igenom grymma övningar med oss. Han såg väl att vi var kvinnor som kämpade för livet och tänkte att; Ah! Här kan jag höja karman;)
Tobbes teori var att han var kåt typ, hahaa. Så gärna sa jag, bara han ger mig en fast rumpa! 
Nej men han var sjukt trevlig och det är klart jag hoppas på att stöta på denne man igen så han vidarutvecklar våra övningar. Som faktiskt inte är dåliga alls. men är man PT så äger man ju alla, så är det ju.
 
Malin, se till att komma hem på tordag för då kör vi! Jag är så jävla peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0