det känns nu altså!

Sorry för sega dagar men denna kvinnan har varit med!
Efter imorgon finns det inte en enda muskel som jag inte har ont i! Jag och Tobbes nya brud har börjat köra - hårt!
I måndes tog det fart, sen körde vi igen igår och det känner alla sidor av mina ben. Jag har ont i rumpan, innelåren, runt knäföstet och vaderna. Fast innelåren är nog väst asså!
 
Nu kör vi 3 pass i veckan, noga uppdelade muskelgrupper som alla tränas intensivt och vilar en vecka. Vi kommer bli starka Malin, jag känner det!
 
Det börjar släppa lite lätt i armarna nu så jag gissar väl på att vi kan gå som homo sapiens på fredag, lördag någon gång. Och sen på det igen på tisdag!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0