Första grillningen, enda grillningen...

För några veckor sedan, när jag hade lite extra tid till handa, grillade jag och Danne med hans vän ifrån Kos.
Elin, som hon heter, och hennes pojk kom hit och grillade på vår innegård. På grillen som våra grannar vänligen lånade ut till oss.

Det var en underbar grillning som Danne hade styrt upp och en underbar kväll tillsammans med dessa två
gäster, vi hade riktigt roligt ända in i det sista.

Det enda jag känner är att det har blivit för lite grillning för mig. Från då till nu....
Dock blir det svårt att toppa förra grillningen. Men jag ska nog ge det ett försök!
När jag har tillgång till trädgård och grill = Halmstad....
Tur att vi snart tar oss hemmåt då. Jag kan inte ens böra beskriva hur struligt det har
varit i Malmö stad. Men snart är det också ännu ett fördigskrivet kapitel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0