Tack allesammans!


På min födelsedagsmorgon kom Danne in med champagnej donut och sång. Så fin han var. Jag som skulle upp så tidigt...
Dannes kompis från Västerås var på besök också och fyllde också år den 26 januari. Haha, så himla roligt. Han fick också champagne och donut på sängen, kanske en aning mer onöjd eftersom han inte ville gå upp halv 7 på morgonen. Men när jag gick till jobbet sov pojkarna vidare.



På väg till jobbet köpte jag en morotskaka. Man kan ju inte jobba på sin födelsedag och inte ha en tårta i personalrummet. Mumsmums.. Oturligt nog var vi bara två som fick ta del av tårtan, haha, men det gick kanon bra;)

På kvällen gick jag, Danne och Danne och käkade på vårt älskade Bullen såklart. Om ni någonsin åker till Malmö, glöm inte att kika in på Bullen Två Krögare då. Kanon gott är det!

Sen kom Julia förbi mig på kvällen. Som om jag inte fått gratulationer nog redan:)
Massa har skrivit på facebook och många har ringt och hurrat för det faktum att jag är ett år närmre döden, man tackar;)
 
Tack för alla fina gratulationer folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0