Vem vann?

Jag tror att jag vann rätt hårt mot Tobbe...killen kan ju uppenbarligen inte gå;) Länst ner ser ni den samman ställningen av alla steg vi gått sedan vecka 38. Detta är alltså resultatet ifrån vår stegräknar tävling som ägt rum.
Jäklar vilken fajt det har varit om dessa steg. Och Tobbe var sjukt övertygad om att han skulle vinna, men ikke! Jag tog hem pokalen, så nu väntar jag bara på mitt pris...Vilket kan ta år när det är Tobbe som ska styra upp det! Fattiga student jävel;)
 
 Allt detta med en enkel stegräknare från Clas ohlsson. Visserligen är den inte det bästa på marknaden, man fick lov att reklamera den ett par gången under perioden, men det fick duga:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0