Stockholm - början på något nytt

Dom säger att tiden läker alla sår. Så jag längtar till hösten, jag längtar till jul och jag längtar till nästa vår.
Under tiden kommer det vara Stockholm som gäller. Jag har precis packat bilen full och brummat hela vägen upp. Det betyder mer eller mindre att jag är här för att stanna. Jag älskar min lilla sommarstad Halmstad, men den här hösten kommer bli alldeles för lång för att jag ska orka stanna.  Så nu är jag istället i huvudstaden som är mycket mer pulserande och händelserik, precis vad jag behöver.
 
Innerst inne hade jag viljat hitta en stad, en plats att slå mig till ro. Men hur mycket jag än kämpar och hur mycket jag än hoppas så dyker den platsen inte upp. Jag trodde att jag skulle ha allt jag behövde denna hösten. Men det blev helt tvärtom...
 
Så nu börjar Jessica om på nytt!
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Låter jäääävligt bra Jessica!!!! Ååh va kul vi kommer ha där uppe sen. Det kommer bli LEGENDARY!! Så vänta på mig tills jag kommer. Nångång.. Haha :) Älskar dig till tusen min stjärna!!! Massa kärlek o pussar o kramar från lilla Perth <3

Svar: Det kommer det verkligen!! Jag väntar babe, jag tänker börja plugga nästa år:)
Jessica

2012-08-23 @ 11:55:45
Postat av: Anonym

Kör hårt Jess! På söndag flyttar jag också upp till storstan för 3 års plugg. Ser fram emot en drink eller två med dig i höst! Puss Ebba

Svar: Hej gumman. Men det är väl klart! Två singelbrudar på stan, kan det bli bättre?;)
Jessica

2012-08-23 @ 13:13:09
Postat av: Titti

Det gör du rätt i lilla fröken!!! Lycka till i storstaden! Vänta bara till fröken Isabella flyttar upp också - sicket gäng!!
Kram på dej, från Titti

2012-08-23 @ 18:43:14
Postat av: Ida Karvonen

Kära Jessica! Jag har tänkt så mycket på dig!!! Jag hoppas verkligen att livet vill dig väl i storstaden. Det gör mig ont att det är slut.....verkligen! Kände att det var något speciellt med dig. Jag hoppas verkligen att vi ses igen.... Kramar av hela mitt hjärta till dig! Från Ida

Svar: Jag kände också att det var något speciellt med dig och din familj! Men man kan inte styra över allt. Jag hoppas på att det kommer en dag då vi ses igen!Ha det underbart sålänge och krama hela familjen från mig!
Jessica

2012-08-24 @ 21:32:11
Postat av: Lillasyster

Du är det finaste jag har jessica! här får du massa bränsle-pussar: pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Lycka till på måndag kväll!

Svar: Du är underbar Annica! Pusspusspusspussspusss!!
Jessica

2012-08-26 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0