Danish Dj Awards



Jag hade vunnit biljetter till detta härliga event. Så då tänkte jag och Danne att varför inte? Vi var ju ändå lediga på måndagen. Så jag och min sköne man körde all in med lite jägershots och öl i pappväska;) Det var faktiskt väldigt spännande att hänga på men vi stannade inte hela kvällen. Det blev helt enkelt för enformigt. Men kvällen slutade inte för det. När Danne och jag lämnade eventet med ungefär 100 miniprover från hugoboss fortsatte kvällen på Rosie. Vi tog in en flaska, sedan tog mina kollegor in en flaska....
Vi kom väl inte hem så tidigt som vi hade hoppats på kan vi väl säga:)
Men det var en oväntat roligt kväll, Tack älskling!


http://www.ddja.dk/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0