rullväskan är lite trasig..

Jag älskar min resväska som jag köpte på Marshalls en gång i tiden. Jag och Danne tänkte igår att Ahhh! Vi tar väskan till Ica Maxi utanför Malmö city för att storhandla. Väskan klarar sig engentligen bra men hjulen kollapsar. Ungefär så mycket mat hade vi packat den med. Så nu har hjulen skrapats till att nästan inte existera. Är det någon som vet var/ hur man införskaffar/lagar hjul på en resväska? Jag vill verkligen laga min jättefina lilamönstrade rullväska, hon förtjänar ett längre liv - så lojal som hon har varit mot mig.
I övrigt var det en jättebra storhandlar metod för oss som bor i city utan bil!




Kommentarer
Postat av: mamma

kolla på biltema,clas olsson om ni kan ev. hitta reservhjul puss puss

2011-10-14 @ 06:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0