rökelser tända

Idag har jag och Danne haft en supermysdag. Vi har varit i folketspark och spelat minigolf,
så klart vann ju jag;) Eller? Det var lite diffusa spelregler kan man väl säga. Så för mig är det svårt att säga vem som vann och inte.
Resten av eftermiddagen promenerade vi runt i Malmö stad i det sköna vädret.
Vi har precis kommit hem efter lite fyra rätters - kinamat såklart! Så pansk som jag är!
Nu har jag tänt lite rökelser och för första gången på 2 veckor känns det som att jag kommer hem
efter en dag på stan. Sparka av skorna, slå på radion och mysa i skinnsoffan i sovrummet...
Det går bra!

Dock kom Danne nu och befallde mig att släcka rökelsen. Där dog det.

Ikväll kan det hända att vi tar en vända på stan. Men först ska vi spela lite av de nya Xbox 360 spel
som införskaffades idag. Jag har blivit ombedd att lära mig spela fifa...Jepp..
Jag ska göra mitt bästaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0