enkäter

Det var tur att jag skaffade en egen mail för enkätundersökningar. Jag har inte haft tid eller ork att gå in och svara på undersökningar under flytten och i allt arbetssökande. Men nu när jag går in på min mail har jag 127 obesvarade mail. Det är = 127 ogjorda enkätundersökningar. Vissa betalande och vissa poänggivande. Det är bara till att sätta igång!

Bilen blev färdig också, min farmor och farfars bil. Det gick på 11017 kr. Det klirrade till!
Ett tips för alla friåkare som lånar bilar ni inte äger - skaffa försäkring!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för enkäter du svarar på och varför ? :)

2011-10-26 @ 20:02:18
Postat av: Jess

Det är olika. Några svenska och några amerikanska. Vissa får man betal i dollar och på andra sidor samlar man poäng som man byter mot presentkort.

2011-10-26 @ 21:42:52
URL: http://kaaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0