LA

Wiiie! Imorgon åker jag till Los Angeles för att träffa mina underbara tjejer! Vi ska spendera en hel vecka ihop och bara njuta av varandras närvaro! Det ska bli helt underbart! Jag började packa för en timme sedan, måste säga att jag är dåligt förberedd inför denna resa, men jag ger inte upp mina krafter för det!
Nu jävlar ska det intensiv umgås med mina älsklings människor i hela världen!
Det är dessa kvinnor som har gjort mig till vad jag är - en envis, babblig, energifull 22 åring med fiskögon och stort hjärta! Ses snart brudar!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jeessica , jag ringer o ringer men når inte fram till mobilen din :( !

saknar dig!

2011-05-05 @ 20:30:06
Postat av: Titti

Ha nu en underbar semester - det förtjänar du!!!

Kram Titti

2011-05-05 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0