Stress och popcorn på golvet??!!

Igår gick jag och Danne ner till Aker brygge och käkade en bit direkt efter jobbet. Vi satte oss på Oliva där Dannes bäste vän Maria jobbar. Vi fick en unik servering vill jag säga;) Och maten smakade skitbra. Italiensk is the shit! Så länge det inte serveras i Italien.

Sedan drog vi vidare till Ryes. Vi tog en drink, den en öl och en kortlek.
Där satt jag och Danne, mitt i torsdagskvälls vimlet, och spelade stress och skitgubbe. Det blev ytterligare öl och en skål med popcorn! Vi var inte hemma förrän halv ett. Det blev en jätte mysig kväll. Och jag fick lära mig att min pojkvän är väldigt snygg, vart vi än går är det någon som raggar upp honom. Det gillar jag;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0