uppdatering?

Det känns som att en uppdatering skulle sitta rätt men jag vet knappt vart jag ska börja. Denna torr period började när jag helt enkelt inte hade tid till att skriva. Jag har inte ens varit inne på facebook på en vecka. Jag är inte upprörd över detta, mest förvånad över hur jag har lyckats undvika min laptop och internet under så lång tid. Jag menar, att slå upp datorn och titta in sina mest sedda sidor ingår i många människors vardagsrutin.

Det senaste som skett är i vart fall flytt nr. 2 på mindre än 2 veckor. Nu bor jag och Danne hemma hos min farmor och farfar som är så snälla och lånar ut sitt hus. Dom bor för närvarande ute i sin stuga och där brukar dom också spendera somrarna. Därav står huset tomt och precis perfekt för oss som bara ska spendera sommaren i gamla goda Halmstad! Lilla lilla Strawtown. Det känns så mycket mindre än sist jag var hemma. Men jag måste väl inse att de två huvudgator vi har bara är två och aldrig fler...



Tack Anya och Apya för att vi får bo i ert hus i sommar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0