Släktträff!

man skulle kunna säga familjer i förening. På fredagen åkte Dannes föräldrar, alla tre, till min farmor och farfar på middag. Dannes pappa är egen företagare och äger en plantage med allt vad det innebär. Där finns alla blommor, alla växter, på alla vis. Hur som helst. Dom skulle komma och kika på min farfmor och farfars välvuxna trädgård ute i stugan och därför ordnade dom till en ungersk middag till oss när vi kom.
Vi hade det jätte mysigt. God mat, som jag alltid älskat, och gott sällskap i farmor och farfars sommarstuga.




På kvällen var det dags att gå ut och äta med mina föräldrar. Vi åt på Punch och efter middagen var det lite minigolf och coctails som gällde. Jag var tvungen att gå till jobbet denna kvällen också. Men det gick bra. Det var orndat med VIP på Schlagerfredagen, så "the parents" festade loss tillsammans till Lili och Susie som stod på scen den kvällen.
Det viktigaste var att alla skulle få en trevlig kväll tillsammans och vad jag hörde fick dom det också:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0