föräldrarna kommer..

Jag vet att det var hur längesedan som helst jag skrev här. Jag har verkligen saknat att få blogga. Jag har kommit på mig själv tror jag. Nu förstått att jag undermedvetet kör någon typ av mini-dagboks-terapi för mig själv. Helt underbart, men nu till sak!

Förra veckan, i onsdags, kom Dannes mamma på besök. Man skulle kunna säga att vi hittade henne vilse bakom slottet klockan 11 på kvällen, trött efter en heldagskörning. Men vi fick ordning på det hela och guidade henne rätt:) Jag fick mig en härlig ansiktsbehandlig innan kvällen tog slut.
På torsdagen kom Dannes pappa och fru Anita. Vi gjorde stan en sväng på dagen och sedan på kvällen var det dags att gå ut och äta. Danne hade förbeställt mat på jobbet, Zigges garage, där vi åt riktigt gott!




 
Jag kan ju passa på och göra lite reklam för Zigges garage! Tapasen är verkligne riktigt god, sitta och beställa in en tapas i taget och dricka vin med ett härligt sällskap är heller ingen omöjlighet på Zigges.

Vi hade det jätte mysigt, jag stack visserligen till jobbet vid halv nio tiden, men jag hann ändå njuta till fullo:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0