Trondheimsveien 35


Detta är min nya adress! Igår flyttade jag och Emmie in. Äntligen en egen lägenhet!
Det tog ju bara 3 månader med alld dess krångel.
Man fick kämpa föratt hitta en som passade storleksmässigt, hade rätt pris och förhoppningsvis möbler och varmvatten inkluderat. Sen skulle man klara av att matcha in en visning mitt i alla de långa abetspassen.
Om man nu lyckades få visning var man tviungen att ha charmen på max och fösöka lura till sig lyan.

Men nu äntligen är det över. Vi har lägenhet nu. Möblerad med precis alla vad vi kunde tänka oss behöva. Så jävla skönt!

Dock innebär detta att jag måste flytta ifrån min Danny. Jag kommer sakna honom sjukt mycket. För det var verkligen underbart att bo tillsammans. Men jag behövde något eget.
Det kommer väl sluta med att jag spenderar nätterna hos Daniel och dagarna hos mig..;)

Igår flyttade jag ut allting med en Maxi taxi. Herregud, att jag inte kommit på de förr. Det var faktiskt emmies idé.
Det gick hur smidigt som helst. Sedan var det full upppackning som gällde. En pizza, lite vin och ett gott humör bjöds det på!


Kommentarer
Postat av: Bella

GRATTIS älskling! Fy faan va gött :) Jag kommer snart o hälsar på. Typ Mars?

2011-01-18 @ 14:32:43
URL: http://partofbella.blogg.se/
Postat av: Jessica

Your welcome!

2011-01-20 @ 15:00:16
URL: http://kaaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0