Tråkigt på bussen

Nu är det 2 timmar kvar till Oslo. Jag är så uttråkad. Så det jag gör är att kollar facebook en miljon gånger och kikar igenom foton. Asså denna bilden är så rolig - fin  - men rolig. Daniels huvud är typ dubbelt så stort som mitt. Är han smartare än mig då? Det tvivlar jag ju på;)

I övrigt så åker jag en ganska skumpig resa. Det är en norrman som kör... det kan kanske vara det men vad vet jag? Åksjuk blir jag i varje fall.. Jag hoppas förresten att Emmie min fina sambo dyker upp på stationen. Jag vet inte om detta händer för jag har inte fått svar. Så då kan det hända att jag får mycket att bära..aj i förväg..
Jag har handlat så mycket kött att väskan typ inte går att lyfta.


Nu åker vi in i väststa dimman, vi får se om jag kommer ut på andra sidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0