Om du bara fick välja en

Vi hade disskussion på jobbet om vilken kändis man skulle vilja ha på sin - to do list.
Alla drömmer ju om någon kändis - för det finns en hel del godis i den påsen!
Erkans favorit var Jessica Alba, som många andra;) Men hon är ju snygg så det gavs grönt kort.
Sedan fick jag frågan och jag fick verkligen ställa mig och fundera, jag har liksom ingen lista i huvudet bara sådär. Men den enda mannen jag kunde tänka på vaaaar....






Jude Law
Han är en av topparna i denna värld. Det är lite roligt att han var den enda snygga kändis som publicerades framför mig när frågan ställdes. Han är antagligen min dröm man.
Fast det finns ju så många finare också, men jag kanske tänkte på framtiden,
en man som är snygg för evigt. Han är snart 40 och ändå skitsnygg!



Daniel hade du varit kändis hade du varit min enda - to do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0