morgon-frillan

"En klass för sig" skulle man väl kunna kalla frisyren som representerar jaget på morgonen. Jag har lyckats bli en sån där "wild sleeper". Det innebär att jag aldrig ligger still, därav katastrof varja morgon. Idag fick jag jobba med att smälla ner alla fjongar som stod rakt upp. Asså verkligen rakt upp och jag har över axellångt hår nu! Jag har provat olika varianer för att undvika detta. Jag sover i tofs och fläta, men det hjälper inte. jag kan absolut inte sova med håret löst om jag ska förvänta mig någon typ av ordning.

Är det någon som har ett bra hår tips inför natten? Så man kan få vakna upp som en beauty qeen någon gång!
Så gott det går då, så klart...


Kommentarer
Postat av: ak

gör två inbakade flätor ist för en ;)

2011-02-09 @ 09:33:39
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0