fyra.tjejer.och.vin

Igår kväll tog jag med humöret, en flaska vin och mig själv till Emelie. Albu och Liridona kom också dit och vi hade verkligen en jätte trevlig kväll. Maaaassa girl talk, me like.
Sedan bar det av till Mårtensson. Vi tog några drinkar, dansade och hade skit kul. Synd bara att det svenska golvet var nedstängt, för dom körde nästan bara hård house.
?Dom kunde väl varit lite fexibla med musiken?
Det blev mycket mingel för min del och det är så kul när man bara stöter ihop med sköningar från Halmstad som man inte sett eller pratat med på hur länge som helst:)

Det blev verkligen en lyckad kväll! Det enda som saknades var min fina Daniel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0