finsmak

Ikväll kom ju Anya och Apya på besök:)
Dom kom för att gratta mig i efterskott och för att smaka på lite champagne.
Vi drack Bollinger och Moët. Jag ska inte säga att jag är en direkt expert men det smakade bra!
Och så var det jätte mysigt att få träffa min farmor och farfar en lördag kväll som denna!
Jag tittade till och med på delfinal i Melodifestivalen. Kan ju inte säga att jag hängt med i svenk tv de senaste 3 åren. Jag har helt enkelt inte haft tid.
Tack Anya och Apya för att ni kom!



Så jävla skön position. Haha, han sitter verkligen på rumpan men lite ölmage;)

Panacotta, made it my self. Faktiskt något som Daniels mamma har lärt mig. Mums mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0