Tågdags...

Nu sitter jag och Danne på tåget på väg till Västerås. Jag jobbade ju min sista dag i måndags och redan idag är det dags för nästa äventyr, men jag gillar det! Vi ska upp till Västerås för att festa helt enkelt. Danne styr upp en Sommarbonanza varje år. I år har killen köpt in ett rätt stort tält och styrt upp med en hel del må jag säga. Och kvällens tema kommer att vara  - something blue.
Vi ska verkligen bara ta det lugnt och ha det bra denna helg. För när vi kommer tillbaka har i en miljon saker att ornda med. Det är ju som sagt dags att styra upp med lägenhet i Malmö nu. Tanken är ju att vi ska flytta in någonstans 1 september. Och sedan börja söka jobb i Köpenhamn. Det kommer bli ett spännande litet äventyr det här!
Om det skulle vara så att någon i luckan har någon lägenhet tillgänglig eller om någon har tips om bostad i Malmö, kommentera gärna! Vi behöver all hjälp vi kan få för tillfället. Eftersom vi har levt lite för mycket i nuet i sommar blir vi sent ute med lägenhetsjakten. Men men.. allt har en förmåga att löra sig till slut, får hoppas på det nu med.
Vi kommer komma hem efter 15 augusti och under augusti ska vi hinna med att:
- hoppa fallskärm (Danne)
- laga bilen som är helt uppskrapad
- hinna med 3 eller 4 inbokade grillbesök.
- hitta en lägenhet i Malmö eller Köpnhamn.
- åka till Norge för att hämta en TV bl.a.
- köpa inredning till lyan.
Det är alltså en del på listan som ska hinnas med. Då laddar vi krafterna i helgen och kör igång nästa vecka med the-check-list!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0