rädda bilen

Jag vill ha en egen bil nu! Känslan av att själv bestämma när var och hur man ska ta sig fram. Det känns som att jag är 22 år och borde skaffa ett fast fordon.
Min farmor och farfar har varit så otroligt snälla mot oss under hela sommaren och lånat ut sin bil. Vi har varit väldigt försiktiga såklart. Det är mest jag som har haft bilen eftersom jag brummar ut till Tylösand om nätterna och tillbaka. Vissa kvällar är jag inte hemma förrän klockan halv sex på morgonen. Då är det skönt med en egen kärra, men..
Den har råkat ut för en olycka.. hela bakre sidan är nu helt uppskrapad i lacken. Inga bucklor som tur är men ändå jävligt tåkigt och jävligt dyrt att laga. Det är en liten Hyundai. Om någon någonstans har några bra tips på verkstäder så får ni gärna kommentera på inlägget. Det skulle göra mig mycket glad! Vi har ännu inte varit någonstans och gjort en uträkning, men det kostar nog mer än en sommarglass.

Jag vil glida runt i egen bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0