Hur kan det gå såhär?

Visst det har gått över ett år sedan jag kom hem ifrån min resa. Men hur i hela världen har jag kunnat vara såhär smal? Hur gick det till? Hur bar jag mig åt och hur mycket måste jag inte ha stigt i värde? Då menar jag kostnaden på mitt underbara underhudsfett och isolering. ;)



Jag minns när jag köpte dessa jeansen. Storlek 01, amerikaska mått. Och jag kommer ihåg att det var den allra minsta storleken då. Hur i hela världen tog jag mig i dem. Asså jag förstår inte!
Jag skulle jätte gärna vilja gå ner i vikt igen, inte så mycket som jag gjorde här men på ett sunt sätt nå
min egna ideal vikt. Det kommer till att bli den här höstens uppdrag. Jag och min man ska ta hand om varandra ordentligt och komma på rätt spår igen. Jag lovar, jag måste lova, jag ska klara det!

Inom kort kommer det att strömma in sköna, sunda och roliga tips. Jag kommer hitta min egen väg i det här. Och som vi säger Sofie - Det handlar om den mentala inställningen!
Tänk att du är snygg så hjälper kroppen dig på traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0