Danny 25


 

Min grabb har fyllt 25, oj vi börjar bli gamla;) Tur att jag är 3 år yngre!
Jag överraskade med frukost på sängen vilken slutade i totalt kaus då Danne välter ut kaffe och juica överallt.
Sedan var det ju vädret...Jag hade planerat en heldag. Tanken var att Danne skulle få hoppa fallskärm på sin födelsedag. Men vädret tillät inte det så hela dagens planer föll lite i kras. Vi promenerade runt i hamnen istället. Där fanns ju ändå en himla massa aktiviteter överallt. Om ni ser den sista bilden, det är vad vi kom hem med.
Det blev en mysig dag, nu måste vi bara pricka in ett datum med fint väder så Danne kan få göra sitt fallskärmshopp.
Jag hade dock älskat att få överraska honom och tvinga in honom i ett trångt flygplan för att slänga sig ut på 4000 meters höjd. Men man kan inte få allt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0