Vårens gröna är här

I morse när jag promenerade till jobbet kännde jag verkligen våren. Träden har inte börjat knoppa förrän nu. Nu ser man dom, små gröna och välkommna. Den vackraste årstiden för mig, utan tvekan. Jag väntar bara på att solen ska troka upp eller suga ur all fukt ur marken så att gräset kan växa mjukt och fint. Man vill ju hinna med en del parkgrillningar innan Svea kallar.

Jag och Emmie gjorde Grünnerlükka igår så det var inte det allra lättaste att gå upp och vidare till jobbet. En bra start fick jag ändå, fint väder att promendera i och en god Tea Lounge lagad smoothie, satt som den skulle!






Vi har börjat öppna upp glasväggarna nu. Underbart när värmen trycker på.
Men det kan fortfarande bli ganska kallt. Det får man dock tåla!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0