SystrarnaKovac

 



Jag snackade med syrran på Skype precis. Som för övrigt är så hackingt och krångligt att jag tappade räkningen på hur många gånger vi ringde upp varandra. Det är nog något med min data. Jag vet att det börjar bli lite rangligt, men jag kan bara inte ge upp på den. Det är ungefär samma som med mobil, även om det är gammal så har den liksom varit  så nära vän så länge..
Inte i mitt fall då för jag har gjort av med 7 mobilen på 3 år nu...men för alla andra..

Jag och Annica snackade verkligen inte om väder och vind. Men våra samtal är under sekretess tyvärr. Sis code!
Jag saknar henne verkligen och snart kommer vi ses, men tills dess så ska hon och jag föra en egen privat peppmail. Det kommer att äga rum på facebook mailen. Där är det meningen att vi ska peppa varandra till bikini säsongen eller student säsongen för Annica som inte ligger långt bort.
Det vill säga, rekommendera bra mat man lagat, föra kalender för hur mycket vi tränat och hur aktiva dåliga/duktiga vi är i vardagen. Jag tror på att det blir lättare att hålla någon i handen för att nå sitt mål. Den personen behöver nödvendigtvis inte finnas framför en i fysisk form. Känner man varandra väl kan man föra en peppmail! Det är det vi startar med idag! Wooop wooop! Kommer bli snyggast i stan!






 


Kommentarer
Postat av: ak

Vi är bra :) love you<3

2011-04-19 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0