Ständigt denna bubbla!

Ja, jag bor i den. STÄNDIGT. Jag har så dålig koll på vad som händer i världen utanför min sommar planering och Tea Lounge. Man har bara sin beskärda del fokus och den räcker inte till tydligen!
Det är påskstängt fick jag precis veta av Micki. ALLT är påsk stängt. Va FAN!
När jag äntligen är fri och ska göra min själ lycklig med shopping, nej men då fäller världen ner en bom. Denna
helg är ju till och med värre än julen. Stängt till på tisdag, va är det som sker - storstad?!

min fria torsdag föll...

Men vad som reparerar denna skada är att jag i alla fall ska få ta mig en kaffe med Micki på bryggan.
Om vi nu hittar något som är öppet. Jag kommer dessutom komma klampandes i mina ej så somriga kängor.
Hur tror ni det känns? Jag kanska ska gå barfota?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0