Min nya skönhet



I fredags jobbade jag kväll. Det hade varit en krånglig, kanske den mest jobbiga kvällen någonsin på Tea Lounge. Våra öltapp la av och vi hade verkligen kaos den kvällen. Men så när vi äntligen stängt och fått ut alla ur lokalen får jag en underbar överraskning. Chris, vår kille på rydd, kom med ett paket som han beordrade mig att öppna. Det var liksom en kiwipåse med en slitenkartong i... Jag trodde först att det var ett roligt skämt som grabbarna körde med. Men så var det ju inte.
När jag packat upp förstod jag att det var från min fina fina Daniel. Han hade köpt en klänning till mig. En klänning som jag inte ville köpa själv för jag tyckte att den var lite för dyr. En långklänning som nu är det finaste i garderoben. Tack gubben!

 


Kommentarer
Postat av: ak

KAN DANNE SLUTA VARA SÅ SNÄLL?! blir avundsjuk...:( den var jättefin :)

2011-04-12 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0