Jessica - a.k.a maskinen

Ni vet när man är sådär härligt utmattad. En god middag står och puttrar. Kroppen är helt färdig efter dagens fysiska aktiviteter. En film är förberedd och kvällen oplanerad.
Att sätta sig på soffan, helt slö och bara äta den goda maten, andas, chilla är då något av det underbaraste som finns.

Idag har jag tränat som fan! Först ett spinningpass och efter det gick jag rakt på styrka&core. Med känslan av mjölksyrad muskelatur tog jag en 20 minuters promenad. Men inte hem, utan till Danne för att städa hans lägenhet. 
Detta får mig att låta som en sån där hemma fru men inte helt så är det. Utan Dannes lägenhet måste upp på finn.no. Och inte för att vara den som är den men pojken min har inte alltid eld i röven. Så då fixar mamma;) 
Städningen gick med väldig fart och det tog väl nästan 2 timmar. Efter det promenerades det hem, handlades mat och lagades. Men tyvärr får inte jag sitta och njuta av kvällen utan det är rätt på jobb nu. Jag ska hänga upp tvätten och sedan styra mina trötta fötter mot Tea Lounge. Jag älskar att vi dricker vad vi vill( förutom alkohol) på jobbet, no charge! Det är ju kaffe man lever av nu för tiden;) Jag är nog inte hemma förrän två eller halv tre ikväll. Så idag går jag under nickname maskinen!;)

Sen vill jag bara påminna alla om att det snart är sommar, bikinin ska snart fram. Dey är bara till att börja med morgon sittupsen nu!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0