black and white

Erkan, min manliga vän, bad mig om en tjänst. Han har länge velat att jag ska måla någonting black and white till honom. Tiden gick och han fick aldrig sin målning.
Men sedan hände det något. Hans bror fyllde år och han ville ge honom någonting väldigt speciellt. Plötsligt slog det honom att hans black and white aldrig blivit levererad. Erkan tog helt enkelt tillfället i akt och bad mig måla en tavla till hans storebror. Motivet skulle vara en "kopia" från ett gammalt foto från barndomen. Med min egna lilla twist så presenterar jag Erkan och Serkan som barn i svartvit.








Kommentarer
Postat av: ak

du är så duktig systramiii!

2011-04-27 @ 15:38:56
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0