Beitostølen

Danne drog iväg innan påsk för att jobba på i Beitostølen, en skidort. Tanken var att jag också skulle resa dit men det gick inte för dom behövde mig verkligen på Tea Lounge.
Veckan gick och på söndagen var jag äntligen färdig jobbad för veckan och kunde sticka och hälsa på Danne. Min första tanke var att han och jag skulle åka skidor. Men det var helt värdelöst för backarna höll på att smälta bort.
Det såg mer ut som slitna pulkabackar, helt kala på sina ställen. Så vi sket i skidor och bara hade kul istället.
När jag kom fram leverarade jag det största och finaste påskägget som finns. Det var fyllt med spel och godis. Där fanns plockepinn, Uno, star-wars-kortlek och kasta gris. Jag villa ha med Yatzy men det fanns bara zoo varianten. Den känndes inte helt rätt. Så snart ska vi köra grillning och spelinvigning i solen med en grill. Me like!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0