Jo....

Jag har ju varit uppe på en flytta in vända i Oslo. Men jag spenderade min tid hemma hos Danne istället eftersom han ska åka iväg till Prag hela denna veckan. Jag har sett lägenheten och det verkar hur bra som helst. Jag har ännu inte mött mina två andra lägenhetskamrater, endast min rumskamrat Martina. Men henne känner jag ju sedan innan:) Vi kommer ha så jävla kul, lätt! Martina förbered dig på kuddkrig och några enkla sängfösare;)

I varje fall så åkte jag hem nu igår och ska dra upp ett nytt lass till Oslo, gud jag hade behövt hjälp!
Jag ska ta upp en resväska som nog är den största jag har sett och så ska jag ha upp en rulle madrass och filt,
en frysväska med köttfärs och en till väska med sånt som helt enkelt inte fick plats i min stora väska. Så om någon god hjärtad människa som bor i Oslo hade velat komma och möta mig kvart i två är det välkommet;)

Så när jag kommer upp nu blir det full inladdning i lägenheten. Det ska bäddas och det ska lagas och det ska bli jävligt bra:)

Imorgon kväll har jag min första provjobbning, vi håller ju alla tummarna för det?!!
Önska mig lycka till, behöver det just nu.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0