Flytt-Jobb-Liv

Ja mina kära vänner! Nu har jag äntligen trängt in mina grejer och drunkor tillsammans med Martina. Spritt min mat i Kyl och frys. Och bekantat mig med Sanne och Viktor. Under första mötet med Viktor så lyckades han dra sönder alla handtag på min resväska. Han smällde det ena efter det andra (sorry mamma) men han hade redan betalt tillbaks skulden genom att komma och möta mig på bussstationen. Jag behövde ju gott om hjälp för att bära den stora resväskan, baggen, rullen med madrass och filt och dataväskan för att ta mig till lägenheten. 
Sen var det full lassning från Dannes lägenhet som gällde. Så på en dag flyttade jag alla mine ting till Teglbruksgata 8.

Jobbet har gått bra också, just nu ser det ut som att dom vill ha mig kvar och var nöjda med provjobbet både i torsdags kväll och idag eftermiddag. Så jag hoppas hoppas på en tjänst här! På Tea Lounge. 







Annars bara lever jag, cashen är ju inte dirket rullande ännu så jag måste vänta en månad eller så tills jag kan börja leva på riktigt:)

Och så saknar jag ju klart min lille Daniel nu som är i Prag just nu och hälsar på några bästa vänner. Kom hem!


Nu ska ja kila, bilder och kik på lägenheten kommer snart!

Ha de! 


Kommentarer
Postat av: ella

tjabba snyggo.

mer info om tha tea lounge place. jag anar en kaffekopp? äre fik eller typ ryes-hak?

hoppas du har röstat innan du lämnade landet kvinna.

miss you. försöker skola upp mella i fikande, du får väl göra ett försök med martina med antar jag.

idag har jag köpt mini-pickels på burk. o jag saknar dej!

2010-09-19 @ 17:51:30
URL: http://thisisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0