Dom stackarna

Kikade in i vardagsrummet nyss och såg matchen som pågår just nu.
Jag hade först ingen aning om vilket lag sverige mötte men fick snart veta att
dom stackarna kom från San Marino. Vilket är en liten republic på den
Appeniniska halvön omringat utav Italien.
Det går verkligen riktigt kasst för tillfället men det är kanske för
att landet bara har 29 251 invånare. Bara i Halmstad finns det 3 ggr så många människor.
Så jag tycker det är bra jobbat av de vita små gubbarna från San Marino!
Bara för att inflika, jag vet väldigt lite om fotboll och allt detta kanske är gammal fakta för
resten men jag var tvungen.
Ps. jag har inte sett hela matchen men när jag gick stod det 3-0 till Sverige efter 25 minuter. Men vem vet,
vinden kanske vänder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0