Den nya Jess





Man har ju skapat sig lite utav en ny look. Nu är sommaren snart över, det är dags för höst.
Än så länge är det sensommar men kylan smyger sig på mer och mer.
Man kan ju inte längre gå ut barfota i trädgården eller känna den varma luften blåsa in genom fönstret.
Egentligen spelar årstiderna inge roll detta året. Allt känns andå bara upp och ner när jag färdats från alla möjliga olika klimat och väder. Jag har visserligen upplevt sommar värmen och kommer troligtvis att känna höstens kyla men det är väl dags antar jag, att återvända till verkligheten. Ärligt talat - det kommer bli skönt med rutin i vardagen igen!
Hur som helst nu har jag gått från blondin till brunett!



Kommentarer
Postat av: ellaa

damn you woman. snyggo du är då!! när flyr du landet kvinna?

saknar dej already o vi har pratat på tok för lite i telefon!

2010-09-06 @ 21:38:31
URL: http://thisisella.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gu va fint de blev!!! Ses innan du åker hoppas ja du fattar! LOVE

2010-09-07 @ 00:16:05
Postat av: sofie

sååååååååååååå het och ur snyyggg!

2010-09-07 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0