Löv bus

På söndagen hann vi med att gratulera Valdete! Där det var födelsedagsfest så det rykte om det, ordagrant.
Jag kom hem och har aldrig luktat så mycket rök i hela mitt liv. Fick slänga ut allt på vädring för att ens kunna vistas i hemmet mitt, men det var mys att träffa alla.
På vägen hem hamnade Danne i höst stämning..





Söndag morgon. Då var det dags för brunch! Jätte gott faktiskt och mysigt.
Just around the corner. Denna bilden är också oslagbar. Danne ser så
jävla nöjd ut haha!




Detta vandrade jag ut med. Jag kunde ju inte gärna komma i högklackat och kort kjol söndag morgon. Känns som ett brott!
Så vi samlade ihop lite utav allt som fanns och fick denna utstyrseln. Med ett par
gratis leggings, Dannes skor, storlek 42. En stor tjocktröja och långt linne för att täcka rumpan.
Haha! Min min avslöjar mina känslor för detta..


Men man skrattar ju åt det nu! All eyes on me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0