Lördagens händelser..

Vi kan väl säga som så att det var en fartfylld dag kväll!
Jag jobbade ocdh slet hela dagen såklart. Jag och Antonio flairade lite bakom baren och lyckades väl
inte helt jätte bra alla gånger..haha!
På kvällen var det utgång och då började vi festa hos ett par tvillingar som fyllde år. Fest fest!
Sen bar det av till stan. Jag och Emmie lyckades blåsa taxigubben, vi sa att vi var högklassiga strippor som jobbade på Aker brygge och att vi tog hembeställningar också. Va bra sa han och vi gav honom fejk nummer - han gav oss gratis taxi - tackar!

Vi var på någon lite hörnkrog, fråga mig inte va den heter!
Sen gjorde vi Yatzy och Emil&Samuel.
Jävligt rolig kväll! Kolla in själv!







Kvällen slutade inte så bra tyvärr. När jag och Daniel ska gå hem blir han överfallen av 6-8 killar som slår ner honom på marken och tycker upp honom mot väggen.
Jag, flickvän i panik slänger av mig skorna, slänger mina grejer åt sidan och hoppar på bakifrån. Men då kommer det ett gäng tjejer och håller tillbaka mig.Så både jag och Daniel blir låsta.
Jag tar upp mobilen och ringer polisen. Kommer inte fram, fattar inte varför. Skriker på en tjej bredvid mig - Vad är nummret till polisen!!!?? Hon tittar på mig med höjda ögonbryn - 112... Jag tittar på mobilen och ser att jag hela tiden slagit 211. Herregud, hur bra är jag i en nödsituation?



Just nu e de synd om min Daniel. Han har fått en rejäl blåtira och hans knä är alldeles svullet och gör jätte ont. Han kan inte jobba pga detta vilket också gör honom ledsen efterosm han precis har fått ett nytt jobb.
Han kommer till mig på jobbet lite senare. Då ska jag göra en riktigt god varm chocklad till honom!


Kommentarer
Postat av: Julle

SHit herregud! stackars daniel, och stackars dig! jag hade fått panik.. Tur att ni mår bra.

2010-10-20 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0