Fajitas med Danne





I tisdags kväll hade vi en liten mys kväll och lagade mat. Tanken var att vi skulle sitta uppe länge och titta på film, en lång kväll helt enkelt. Men sedan fick jag besked om att jag behövdes på jobb dagen efter så det blev en lite kortare afton. Men det var jätte bra ändå. Bordskick ägde inte direkt rum, utan så fort maten var klar slängde vi i oss den. Det var ju så gott! som Danne sa: vadå vi brukar ju göra såhär. - Underbart att veta.

Nu är Danne på arbetsintervjuv, alla håller v tummarna för honom! Sitter i soffan och väntar på honom. Är så nyfiken! Men han är ju bäst så han kommer ju klart få det!

Sen är det hem och duscha, ta hem mitt nya täcke som jag fick. Det är en förskotts julklapp från mannen just för att han ska kunna komma och sova över hos mig:) Det andra täcket jag har är för litet. Och vi krigar alltid i sömnen. Men inte nu längre - 2x2 meter - det borde räcka!? Haha!

Sen ikväll är det åter igen jobb, 10 dagen i rad jag jobbar. Men det går bra:) Behöver ju pengar!
Ska ha lite utav en upplärning idag för sedan på lördag ska jag klara mig själv!! Herregud! Men det måste gå bra bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj!! lagar daniel mat hemma? haha. Ni är söta:)

2010-10-07 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0