Brev på posten

Fick inbjudan idag ifrån Emelie! Tanksgiving is upon us! 
Jätte fin inbjudan, scrappad av kärlek! Ska lägga upp en bild på det vakra kortet när jag kan.
Emelie hur ska det gå att tillaga en kalkon med fyllning? Det låter lite knepigt. Men jag tror nog att du klarar det! Du kanske bränner en soppa hit eller dit men jag tror nog att du är stadig på sleven till vår thanksgiving!
Det kommer bli the best ever!!





Jag längtar verkligen sjukt mycket! Nothing is gonna break my stride today...eller?
Jo, man fick ju skatte pengarna.. ungefär 12000 mindre än jag trott.
Behöver nog ta ett snack men snubbarna i slips asså! Jag är en kvinna som behöver mina pengar.
Så det klirrade inte så skönt som jag trodde att det skulle göra. Men jag har 3 veckor på mig att överklaga.
Och det tänker jag nog göra ska du se. 

Nu ska jag ro mig ner med en varm Tea-lounge kopp kaffe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0