What a mess

Ja när jag kom hem ifrån Halmstad igen så var det mycket att stå i. Först och främst var det full fräs från bussen till bion. Det var ju ett måste att se
Harry Potter - dödsrelikerna del 1. =)
Sedan var det ett par arbetande dagar då jag insåg att det
började bli tight med flytten.
Jag ska jobba från fredag den 26e till tisdagen den 30e och sluta halv 8 varje kväll. Vilket gör att det blir jobbigt att packa och flytta på bara morgonen och kvällen. Vi ska absolut vara ute och klara på tisdag.
Mest för att vi hyr i tredje hand, i smyg.
Så onsdagen och torsdagen var ordentliga packdagar. Turligt nog hade jag inga stoa möbler förutom sängen vilket underlättade något otroligt när man är en 21-årig svensk arbetare i Oslo helt utan bil eller andra tillgångar.


Det blev ingen lägenhet för mig denna månaden. Så Daniel är snäll och låter mig bo hos honom
i december så vi kan söka lägenhet till januari. Det ska bli spännande att se om Danne och jag kommer käka upp varandra eller ge varandra gåvor;)


Såhär såg det ut när jag flyttade in all min bråte till Danne! Full uppacknings speed vill jag säga!


Och efteråt var jag trött helt enkelt och behövde vila min kropp innan jobbet.



Moving in sign:


Vi hittade Mr. Potato head på golvet i köket samma dag som jag packade upp mina väskor.
Man kan se det som ett tecken på att vi kommer få det jätte mysigt i december, vi tror på det i varje fall!




keep your friends close but your enemies closer

-just kidding babe!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0