Miss miss miss


Skål för att ni är bäst tjejer! Kvällen som var fylld med nostalgi, minnen och skratt är det enda som speglas framför mina ögonlock. Tänk om ett år är det dags igen;) Nej men vi ses ju förhoppningsvis till nyår!


Ella du återskapade ett perfekt minne. Fast mitt inne i USAs centrum. Mr. GPS körde ständigt med
"Your route has been recalculated" vilket satte djupa sår i själen...Thanks fore bringing that up babe!;)

Emelie, underbar måltid, synd att pajen "pajade", hehe.
Men vad vore kvällen utan någre små misslycklanden som slutar med succé?


Här har vi min kokosnöt bikini. Den är hemma gjord. Skapad av äkta kokosnötter från City gross! Knäckta spräckta och fastlimmade på en teeny weeny bikini! Ena kupan klarade sig inte längre än
10 minuter. Men den exixterade, dock bidrog det till ett bikini byte.


Min lilla pippi fågel! Den där näbben kom väl till pass:) Jag minns när den användes förra gången klädda till Knatte, Fnatte, Tjatte! 




Jag saknar er mina damer. Det har redan gått 6 dagar från det vi spenderade hela lördagskvällen tillsammans
och jag önskar att vi alla kan spendera nyår tillsammans at Bella&Ellas place! Snälla låt det bli så!





 Inget liv utan hjärtats slag
 inget hopp utan själens djup
 ingen trygghet utan vänskapens existens <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0