Inga nyheter

Fortfarande ingen lægenhet, men så har jag ju inte hunnit gå på visningen ikvæll ænnu.. snælla snælla bli min!
I øvrigt æt det skit kallt! Och kontot ær før tillfællet vældigt tomt. Men så  imorgon kommer lønen! yes yes! Den behøvs verkligen!
Jag måste få reda på om jag ær ledig under nyår med før jag vill jætte gærna åka till Stockholm till Ella och Bella och fira med tjejerna dær! Det hade varit underbart verkligen! Men allt avgørs med bossen och han ær inte hær just nu. Så jag må vænta helt enkelt.
Jag har hållt på att ringa massa lægenheter nu i morse och læmnade vældigt bra meddelanden. Men nej då dør ju klart min mobil. Jag har ingen laddade och dærmed ingen møjlighet att få veta om någon har hørt av sig førræn efter 8 ikvæll. Inte alls stressande....!!!

nej nu ska jag skura mjølkkylen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0