Playa del Carmen!

Hejhej! Nu har vi varit i Tulum i tva dagar och har redan hunnit ta oss till Playa del Carmen.
Igar tog vi en lang cykeltur fran Tulum"centrum" Till stranden pa en evighetsvag.. tillslut kom vi fram till stranden som var paradiset. Det var sa vackert och orort fran massa maffiga hotell och allt som hor till.
Helt enkelt underbart! Inte lika roligt att behova cykla hela den vagen tillbaka till hostelet dock! Varmt och ej sa valfungernade cyklar! 

Natten var hemsk for det var sa varmt at tjag inte visste vart jag skulle ta vagen. Men tillslut tog jag en kall dusch mitt i natten som hjalpte mitt lidande! 

I morse akte vi fran Tulum till Playa del Carmen och har ar sa mysigt! 
Vi stannar antagligen har i 4 dagar. Det ar dykning och dlefinsimning pa gang sa det blir en mysig vistelse!

Natti natti nu ska jag hoppa till sangs! 

Kommentarer
Postat av: Titti

Va duktiga ni är som motionerar ibland också efter alla Coronas o Caipirinas!!! Frisk luft dör ingen av!

2010-03-30 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0