Mexico, Cancun...

Full fart pa andra sidan jorden som jag brukar saga..:)
Nu har vi varit i Cancun i 3 dagar och vi alskar verkligen det! Varje dag ar en fest skulle man
val kunna saga och allt har ar sa otroligt billigt!! Jag skulle nog vilja dra till med att det ar
lika billigt som Asien, om inte billigare i butikerna..
Att sitta pa internet en timme kostar mig en krona!!!!!Det ar helt stort!
Sa vi gillar laget har kan man val saga..:) I overmorgon blir det nog Chichén Itzá och
efter det kommer vi antagligen aka till Tulum sa att tjejerna far gora sina dyk.
Sjalv kommer jag sitta pa stranden och glassa medens brudarna plaskar runt bland vrak delar
och dyker i grottor.







Just nu ska jag ga till supermaketen och utforska overvaningen, jag har hort det
ryktas om en sko och kladavdelning. Detta maste undersokas!;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Mera skor o kläder - större ryggsäckar alltså!!!

2010-03-26 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0