Chichen Itza!



Idag akte vi och besokte vi ett av de 7 underverken! Det var en bra tur men vi var knytna till en tursit grupp hela dagen... Knappt jobbigt! Och jag trode att jag skulle skjuta guiden innan dagen var slut, men de gjorde jag inte. Assa den manniskan pratade engelska mixat med spaska i undefar 4 timmar! Jag holl pa att bli tokig! Men ibland kom han med nagra intressanta inlagg, men det var bara ibland.
Vi akte klockan 7 pa morgonen, med totalt 3 timmars busstur dit och kom hem kl halv 9 efter3 timmars busstur hem.

Pa vagnen stannade vi till vid en grotta och dar skulel vi hoppa i och rensa var kropp ifran allt ont. Och de gjorde vi sa nu ar jag en helt ny manniska!:)

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att underverket var värt att besöka trotts den jobbiga guiden.puss mamma älskar dig

2010-03-27 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0