Som det rullar..

Ja midsommar var i fredags och redan har man trallat över lördag, varit bakfull en söndag älskat en måndag och varit sliten en tisdag.
Idag har jag varit ledig, tagit det lungt, och konstigt nog varit glad över att inte solen strålade över min dag. För hade den gjort det just idag hade jag tvingats ut till standen mot min vilja. Dagens I-lands problem...
Nej men det har varit en dag för städning, fixning och doning och nu blir det helt enkelt en kväll med egen tid.
Det ska bli så skönt att få sitta ner med en tallrik tacos som btw inehåller guacumole, gronsaker, nötfärs, creme fraische, salsa och tortilla chips, allt nermosat och ihop blandat alldeles perfekt!

Jag klagar verkligen inte på vädret! Jag är så glad att vi blivit tilldelade denna värme och sol efter all väntan. Och solen på Midsommar var mer än man hade hoppats på! Jag längtar som allra mest efter solen när jag jobbar och absolut inte kan gå till stranden. Men när jag sen är ledig och har all möjlighet i världen är det plötsligt jobbigt att åka till stranden. Blir man trött på mig eller? JAA!

Hur som helst idag är jag nöjd men tiden går alldeles för fort!
Jag har redan varit hemma i över 3 veckor!! Vart tog den tiden vägen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0